Yayın Tarihi: 18.09.2023
Avon 2022 Yılı Kurumsal Sürdürülebilirlik Raporu Yayınlandı
Avon olarak, kadınlar için daha iyi bir dünyanın herkes için daha iyi bir dünya olacağına inanıyoruz. 135 yılı aşkın süredir güzelliği farklı bir şekilde yaşatıyoruz; esnek ve erişilebilir kazanç fırsatlarını Avon dünyasındaki 5 milyondan fazla Temsilci ve müşterilerimiz ile buluşturuyoruz.

Sürdürülebilirliği, yaptığımız her işin içine giderek daha fazla dahil ediyoruz. Avon'da sürdürülebilirliği iki şekilde değerlendiriyoruz: sosyal ve ekolojik.
İşimizi yürütme şeklimiz ve yardım çalışmalarımız aracılığıyla olumlu sosyal ve ekolojik etki yaratmaya kararlıyız. Geliştirdiğimiz ürünlerin, üretim ve tüketici ile buluşma aşamasında hem insanların hem de gezegenin sağlığını dikkate almasını sağlamak için uğraşıyoruz.
BM Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerinden esinlenen Sürdürülebilirlik Vizyonumuz 2030 - Yaşam Tahaddüdümüz aracılığıyla kardeş markalarımız ile birçok iddialı, somut ve ölçülebilir hedefe ulaşma sözü verdik.
Avon olarak sosyal taahhütlerimiz; destekleyici ve çeşitlilik içeren bir çalışma kültürü sağlamak, iş ve tedarik zincirimiz genelinde insan haklarını korumak ve kadınlar için ilerlemeyi savunmayı kapsıyor.
Ekolojik taahhütlerimiz ise, operasyonlarımız ve tedarik zincirimizde, sürdürülebilir ambalaj çözümlerinde inovasyon ve yenilenebilir içeriklere geçiş sürecinde karbon salınımının azaltılmasını hedefliyor.
Raporun İçeriğinden Detaylar…
• Avon Vakfı'nın 33 ülkede 35'ten fazla aile içi şiddete karşı sivil toplum kuruluşuna yaptığı 782.000 ABD doları tutarındaki bağışı da dahil olmak üzere, toplumsal cinsiyete dayalı şiddeti sona erdirmek için 3,5 milyon ABD dolarından fazla bağışta bulunduk.
• Çalışan bağlılığı anketimize katılanların yüzde 71'i Avon'u çalışmak için harika bir yer olarak tavsiye edebileceklerini söyledi.
• CEO'muz Angela Cretu kadınlar için daha iyi bir dünya yaratma konusundaki liderliğini takdir eden Management Today'in Yılın Öncüsü ödülünü kazandı.
• 45 ülkede meme kanseri farkındalık kampanyalarına 4,4 milyon ABD doları bağışta bulunduk.
• Zorlu bir görev olan karbon emisyonlarımızın referansını belirleme ve bunun ana etkenlerini belirleme işini tamamladık.
• Ambalajlarımızın yüzde 79,7'si artık geri dönüştürülebilir, yeniden kullanılabilir veya kompost haline getirilebilir.
• 2022'de bir önceki yıla kıyasla 4.425 ton (yüzde 36) daha az plastik ambalaj kullandık.
• Clean Break Temizleyicimiz 2022 Global Green Beauty Ödülü'nü kazandı.
• Ürünlerimizi üretirken yeni yaklaşımlar kullanarak yılda 2,1 milyon litreden fazla su tasarrufu sağlıyoruz.
Daha fazlası için raporumuzu buraya tıklayarak inceleyebilirsiniz.