Cookie: Our page use cookies. Read more about our cookie policy. Dismiss
Kapat
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

Etik Değerlerimiz

Mesleki Etik Kurallarımız >>

Dünya için En İyi Güzellik Şirketi; AVON

Burası AVON. Biz, geçmişi 136 yıl öncesine dayanan ve bir güzellik markasından çok daha ötesini sunan büyük bir aileyiz. Güçlü bağlara dayalı satış modelimiz ile kadınlara kazanç fırsatları sunarken, onların hayatlarını iyileştirmeye ve hayallerini gerçekleştirmeye destek oluyoruz.

Dünya için çalışan en iyi güzellik şirketi olma vizyonumuzla birlikte, değişen dinamikler doğrultusunda kendimizi de sürekli yeniliyoruz. Sadece katalog üzerinden satış yapmanın ötesine geçerek, kadınlara işini dijital olanaklarla yürütme imkanı sağlıyoruz.

Güzelliğin ötesinde dünyayı önemseyen, yardımlaşmaya önem veren, daha iyi bir dünya için hareket eden Avon’da önceliğimiz, hep birlikte, daha adil ve daha güzel bir dünya inşa etmek.

Sürdürülebilirlik ilkelerimiz ile birlikte amaç odaklı bir şirket olmayı taahhüt ediyoruz. Kadınların güçlenmesi, iklim kriziyle mücadele, hayvanlar üzerinde test edilmeyen kozmetik ürünler ve yerel topluluklarla güçlü bağlar oluşturma dahil pek çok konuda savunuculuk yaparak daha güçlü bir sese sahip olmak, en büyük hedeflerimiz arasında yer alıyor.

“Avon’la yolunu güzelleştir” sloganımızla sunduğumuz yenilikler kapsamında girişimci kadınlara ilham veriyor, onlara para kazanırken yeni dostluklar kuracakları bir kapı oluyoruz. Türkiye’de kendi işinin sahibi olan, çalışan, üreten, sevdiklerine ve birbirlerine destek veren yüz binlerce kadına daha fazla kazanç ve ayrıcalık vaat ediyoruz. Kadınlara istediği zaman istediği yerden çalışma, çalışma saatlerini dilediği gibi ayarlama ve ekonomik özgürlüğünü kazanarak sevdiklerine daha fazla vakit ayırma gibi imkanlar sunuyoruz.

Dünyada Avon ile ilgili daha fazla bilgi için www.avonworldwide.com sitesini ziyaret edebilirsiniz.





Neden AVON

AVON, 1993 yılından bu yana Türk kadınlarının en çok bildiği ve kullandığı güzellik markaları arasında ön sıralarda gelmektedir. Türkiye’de dakikada 10’dan fazla AVON ruj satılmaktadır.

Geniş ürün gamı, her kampanya birbirinden çekici ve yeni ürünle dolu katalogları, güvenilir ve son teknolojiyle geliştirilmiş ürünleriyle Türk kadınlarının gözünde En Samimi Kozmetik Markası olmayı başarmıştır.
 

Yüzde 100 dijitalleşen bir AVON

Avon Grow ile işimizi yüzde 100 dijitalleştirdik, Temsilcilerimizin evden çıkmadan evden rahatlıkla işlerini yürütebildiği bir ortam oluşturduk.   

Sürdürülebilirlik Vizyonu ve Yaşam Taahhüdümüz

Çevreci yaklaşımımızla tüm dünyada fark yaratırken, sürdürülebilir çevre politikalarıyla faaliyetlerimize devam ediyoruz. Avon olarak karbon salınım miktarını, son 15 yılda yüzde 52.7 oranında düşürdük. Tesislerimizdeki su kullanımını da yüzde 51 oranında azalttık. Geri dönüşüm oranını ise yüzde 93’e çıkardık. Katalog sayfalarımızın yüzde 98.7’sini geri dönüştürülmüş malzemeden üretiyoruz. Enerji ihtiyacımızın yüzde 50’sini sürdürülebilir kaynaklardan karşılıyoruz. 2025 sürdürülebilirlik hedeflerimizde; karbon salınım miktarı ve su kullanım oranlarında yüzde 5 azalma sıfır atık ve geri dönüşümde ise yüzde 95’e ulaşmayı hedefliyoruz.

Sürdürülebilirlik Vizyonu ve Yaşam Taahhüdümüz çerçevesinde; 2030’a kadar karbon salınımını sıfıra indirmeyi hedefliyoruz. Bu alanda, hammadde üretiminden ambalaj atığına kadar tüm değer zinciri ve tedarikçilerinin emisyonlarını takip etmeyi planlarken, biyolojik çeşitlilik kaybını önlemek için Birleşmiş Milletler Biyolojik Çeşitlilik Sözleşmesi’ne tamamen bağlı kalmayı taahhüt ediyoruz. Ayrıca, Amazon Ormanlarını koruma hedefleri doğrultusunda, 2030 yılına kadar 3 milyon hektarlık alanın korunmasına katkıda bulunmayı amaçlıyoruz.

Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri’nin ötesine geçerek, 2023 yılına kadar liderlik pozisyonlarında kadın oranını yüzde 50’ye çıkarmayı ve cinsiyet eşitliği ile tüm işgücü arasında eşit ücretlendirmeyi garanti ediyoruz. 2023 yılına kadar en az asgari ücret ve daha fazla maaş sağlamayı ve 6 milyondan fazla danışman ve temsilcinin kâr oranı, sağlık ve eğitim durumunu yükseltmeyi, marka temsilciliğini 35.000 aile üyesinin doğrudan geçimini sağlayan güvenilir bir iş modeli olarak tanıtmayı hedefliyor. Taahhütnamede, meme kanseri, aile içi şiddet ve eğitim gibi yardım ve bağışların da yüzde 20 artışla 600 milyon dolara çıkarılacağı belirtiliyor.

Doğal kaynaklar ve çevrenin korunmasına yönelik atıksız bir yaşam hedefiyle yatırımlarına devam eden Natura&Co, 2030 yılına kadar paketlemede kullanılan tüm ambalajların yüzde 100 yeniden kullanılabilir, geri dönüştürülebilir veya doğada tamamen çözünebilir olmasını sağlamak için döngüsel bir ekonomi modeline geçecek. Bu model çerçevesinde, paketleme malzemesi yüzde 20 azaltılırken, plastik ürünlerde yüzde 50’si geri dönüştürülebilen içerikler kullanılacak. Natura&Co, ürünlerinin içeriklerinde de değişikliğe gidecek. 2030 yılına kadar, formül döngüselliği sağlamak üzere, içerik formüllerini yüzde 95 oranında yenilenebilir ve biyolojik olarak çözünebilir şekilde yenileme hedefiyle 100 milyon dolar yatırım yapacak.

www.hellogreentomorrow.com

AVON Türkiye’de tüm dünyadaki sürdürülebilir çevresel uygulamalara uygun bir şekilde faaliyetlerini sürdürmektedir. Kağıt tüketimini düşürmek için siparişlerin neredeyse tamamı internet aracılığı ile alınmaktadır.

Bu bağlamda yakın zamanda AVON Türkiye Gebze Tesisi’de, Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği girişimiyle başlatılan Çevreci Tesis Ödülü'nün sahibi olmuştur.

Hayvanları Seviyoruz!

Hayvan sağlığına duyulan saygı, Avon’un ürün güvenliği felsefesinin temel taşı olup Avon tarafından satışı yapılan ürünlerin hiçbiri, dünya üzerinde hiçbir yerde, hayvanlar üzerinde test edilmemektedir.

Hayvan testlerinin gereksiz olduğuna inanıyoruz. 2020 yılı başında Çin'deki yasal düzenlemelerin gerekli kıldığı tüm hayvan testlerini sona erdirdik ve böylece Dünya üzerindeki tüm ürünlerimizin ve içeriklerinin tamamının hayvanlar üzerinde test edilmemiş olmasını sağladık. Hayvan refahı, ürün güvenliği standartları ve yasal gerekliliklere bağlılığımızdan ödün vermeden müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılamaya kararlıyız. Ürünlerimizin güvenliğini bilgisayar modelleme ve in vitro testler de dahil olmak üzere köklü, hayvan dışı test yöntemlerini kullanarak kanıtlıyoruz.

PETA (Hayvanlara Etik Muameleden Sorumlu Kişiler), " Yasal Düzenleme Değişikliği için Çalışan " şirketler listesine bizi dahil etti. Bu, hayvan dışı yöntemlerin geliştirilmesi, doğrulanması ve yasal olarak kabul edilmesini teşvik etmeye yönelik devam eden taahhütleriyle tanınan bir şirketler grubunun parçası olduğumuz anlamına geliyor. Ayrıca Humane Society International (HSI) ile işbirliği yapıyor, Tıbbi Deneylerde Hayvanların Değiştirilmesi Fonunu (FRAME) ve hayvan testlerine alternatif olarak etik test metodları geliştiren In Vitro Bilimler Enstitüsü'nü (IIVS) desteklemeye devam ediyoruz.


Doğrudan Satış Derneği’nin (DSD) kurucu üyelerinden biri olan AVON, derneğin yönetiminde aktif rol almaktadır.




Avon ayrıca, YASED (Uluslararası Yatırımcılar Derneği) üyesidir.


{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]