Cookie: Our page use cookies. Read more about our cookie policy. Dismiss
Kapat
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

Meme Kanserini Kafaya Taktık!

Güzelliğe Değer Katan şirket olarak, 21 yıldır sürdürdüğümüz Meme Kanseri ile Mücadelemize şimdi yeni bir soluk getiriyoruz ve desteğine ihtiyacımız var. Ekim ayı boyunca bu hastalığa dikkat çekmek için bizimle Meme Kanseri’ni kafaya takmaya var mısın?

Dünyada 1992, Türkiye’de ise 1996 yılından bu yana devam eden meme kanseri ile mücadelemizde bu yıl da Farkındalık ayı kapsamında, erken teşhisin önemi ve kendi kendine muayene yöntemleri hakkında kadınları bilinçlendirmek ve daha fazla kadının mamografi taramasından yararlanması için fon oluşturmak üzere çalışmalarımızı yoğunlaştırıyoruz..

Sosyal medyada 80 binin üzerinde takipçi meme kanseri ile mücadeleyi kafaya taktı.



21 yıldır sürdürdüğümüz mücadelemizde, geçen yıl gerçekleştirdiğimiz sosyal medya ve saha etkinlikleri ile mücadelemizi duymayan kalmadı. Sosyal medyada #kafayataktik etiketiyle 80 binin üzerinde paylaşım gerçekleştirdik. Bu paylaşımlarla 229 milyon etkileşim sağlandı. Yapılan tüm paylaşımlar için, 2014 yılından bu yana işbirliği içinde olduğumuz Türk Kanser Derneği’ne (TKD) 50.000 TL bağış yaptık.

Türk Kanser Derneği işbirliğiyle İstanbul’ da dört alışveriş merkezinde birer hafta boyunca kadınlara hastalığın ilk belirtilerinin ve kendi kendine muayene yöntemlerinin anlatıldığı AVON Meme Kanseri ile Mücadele stantları kuruldu. Toplam 6 bin kadın stantları ziyaret etti ve kendi kendine muayene adımlarını öğrendi. Marka temsilcimiz Burcu Esmersoy, oyuncu Ayşe Tolga ve şarkıcı Linet de bu etkinliklerde yer alarak kendi deneyimlerini ve bakış açılarını paylaştıkları söyleşilere katıldılar. Stantları ziyaret eden kadınlara ücretsiz mamografi taraması fırsatları sunuldu.

AVON’un Türkiye’nin dört bir yanındaki Temsilcilerinin, şehirlerin en hareketli meydanlarında düzenlendiği “saha günü” etkinliği sırasında 1.700 AVON Temsilcisi, pembe saç aksesuarlarıyla hem şehirleri pembeye boyadı hem de meme kanseriyle mücadeleyi 85 bin kadınla paylaşıp, onların da desteğini aldılar.

Bu yıl Meme Kanseri Farkındalık ayı etkinlikleri kapsamında TKD’nin de desteğiyle çok çalıştık ve sosyal medyada 80 bin, sahada 85 bin kişiye temas ettik. Ancak çalışmalarımız ekim ayıyla sınırlı değil. Yıl boyu gerek Meme Kanseri ile Mücadele ürünleri satışlarımızla gerekse mamografiye erişimi olmayan kadınlara sunacağımız tarama imkânlarıyla mücadelemizi sürdüreceğiz.



AVON kataloğundan ya da avon.com.tr’den satın alacağınız Meme Kanseri Mücadele ürünlerinden elde edilecek gelir, AVON Meme Kanseri ile Mücadele Fonuna aktarılıyor ve bu hastalıkla savaşta bilinçlendirme, teşhis ve tedavi çalışmalarında kullanılıyor.

 

Diğer Avon Blog Yazıları

{{::article.Title}}
{{::article.Title}}

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]